fredag 9 maj 2008

Vanity Fair gör fantastiskt Bob Dylan–uppslag

4 kommentarer:

Cocovaja sa...

Bara ett ord när jag ser uppslaget. Gåshud. Så snyggt!

Anonym sa...

Jag har skrivit en artikel om "Bob Dylan som DJ" med Vanity Fair artikeln som någon slags bakgrund. DN menade att de hade tagit in den om det inte varit för att deras kvot av Dylan redan var fylld (med "I'm not there"-premiären senast). Dock fick jag den såld till Sundsvalls Tidning. Läs den där i samband med Dylans fördelsedag 24 maj. Om ni inte har roligare saker för er dvs.

Martin sa...

Fick den här skickad till mig häromdagen. Helt makalöst bra, kan inte minnas när jag kände såhär inför ett tidningsuppslag senast.
är det senaste numret, som är ute nu?

Jonas Mattsson sa...

Ingen som har kommenterat att uppslaget är en fin hyllning till Milton Glasers gamla Dylan-affisch från 1966. (http://www.moma.org/collection/browse_results.php?criteria=O%3AAD%3AE%3A2188&page_number=1&template_id=1&sort_order=1)